KSIĘGA GOŚCI

 

Wszystkich naszych Klientów lub tylko nas odwiedzających, zachęcamy do komentowania świadczonych przez nas usług oraz oferowanych produktów.

 

Komentarzy: 37

  1. Ala pisze:

    Super sklep. Udałam się tam nie mając zielonego pojęcia na temat konsol i gier (grę chciałam kupić na prezent). Zostałam świetnie obsłużona, wszystko mi wytłumaczyli i wybór gier mają bardzo duży (nie wiedziałam na co się zdecydować). Super miła i fachowa obsługa plus dobry wybór gier. Polecam :)

    • Mateusz pisze:

      Bardzo dobry sklep. Kupiłem u Was wiele gierek, teraz korzystam z Allegro. Fachowa obsługa – pomagają i bardzo cierpliwie wszystko tłumaczą. Nic tylko polecać :)

  2. waco pisze:

    No wreszcie:)Długo czekaliśmy na jakiś salon gier konsolowych w DG i sie doczekaliśmy, nie bede musial juz jezdzic do S-ca czy Katowic po gry, oby cenowo i premierowo bylo wzglednie, a bede czestym bywalcem Gamecity.

  3. Piotr pisze:

    W końcu mogę wymienić grę w tygodniu i nie muszę czekać na sobotnią giełdę w Kato. Ceny i asortyment też o wiele ciekawsze niż na niejednej giełdzie. Polecam wszystkim !!!

  4. Adam pisze:

    Twórcy witryny odwalili kawał dobrej roboty!
    Może strona nie jest zbyt rozbudowana ale nie o to chodzi – tu są informacje, których szukam – a nie jak to ma miejsce coraz czesciej – strony „o wszystkim”.
    Życze tworcom, aby nie poszli w tym kierunku tylko skupili sie na tym co mają już w swoim dorobku!

    ps. nie przesadzajcie w przyszlosci z reklamami ;)

  5. Bilalka pisze:

    Rewelacyjna obsługa, świetnie przygotowana. Poza tym udało mi się kupić grę w extra korzystnej cenie. Polecam gorąco.

  6. Mateusz pisze:

    Tanie fajne gry i miła obsługa,niczego nie brakuje.Polecam

  7. Chudy pisze:

    Bardzo fajny sklep, naprawdę polecam :) w poniedziałek wybieram się na łowy ^.^

  8. Precl16 pisze:

    GAMECITY FOREVER!!!

  9. SeBeK pisze:

    Znam ich i są Fajni Polecam . Kupiłem kilka gier i jest tanio i Duży wybór. Mam Zamiar Tutaj Kupywać Nowego Assasina.

    Pozdrawiam ^ ^

  10. Szymi pisze:

    Extra sklep rużnićie sie od XgameCenter Tym że oni Robiom Cie W Hu** a wy nie i to jest

    THE BEST IN THE WORLD

  11. bezel pisze:

    Super miejsce w którym można znaleść coś dla siebie. Będę was polecał każdemu bo warto. Miła obsługa, dobre rady, duży wybór gier w dobrych cenach na każdą.kieszen. SUPER !!!! Pozdrawiam :) :)

  12. Fryzjer pisze:

    Polecam wszystkim duży wybór gier na ps3 i nie tylko, miła obsługa i uczciwa wymiana. Jeszcze raz Polecam.
    Ps przepraszam za kolegę z którym byłem wczoraj ale trochę przeciągły mu sie andrzejki :)

  13. Michał pisze:

    polecam jest tam duży wybór gier miła i nie wścibska obsługa nie to co w x game center że za przproszeniem się wipe**alają i chcą coś dożucić a także mają wysokie ceny w nagannym stanie może kiedyś do was przyjde powymieniać gry bo dotychczas przychodze w odwiedziny i staram się upolować w gamecity jakieś unikaty na ps2 z jednej strony się ciesze bo będe mieszkać na ul.korczaka i chciał bym was bliżej poznać ziomkowie z gamecity :)

  14. Damian pisze:

    Bardzo sympatyczna obsługa. Złapałem Was na meczyku w Fifie :D , może kiedyś jakiś turniej dla klientów 4fun? Miałem przyjemność trafić tam dwa razy, i naprawdę godna polecenia firma, zwłaszcza, że w stosunku do konkurentów więcej korzyści leży po stronie klienta aniżeli obsługującego, co jest godne pochwały.

  15. Łukasz pisze:

    Obsługa super. Gry spełniają moje oczekiwania. Nic tylko polecić.

  16. Marek pisze:

    Fajnie zrobiona strona. Polecam.

  17. Maciej pisze:

    Ciekawa strona. Sam konkrety i to mi się podoba.

  18. Fajna strona. Mam XBOX i wymarzone gry. Super i dziękuję

  19. Michal pisze:

    Swietne miejsce dla kazdego gracza pozdrawiam:)

  20. Szczawnica pisze:

    Duży wybór gier i atrakcyjne ceny, wiec warto wpaść i zakupić.

  21. Gość pisze:

    Super księga! Pozdrawiam Serdecznie!

  22. xboxlive pisze:

    polecam serdecznie :)

  23. Michał pisze:

    Super księga gości będe musiał coś takiego u siebie zrobić , prowadź te stronę bo jest świetna będę częściej zaglądał.

  24. Porno.org.pl pisze:

    Bardzo mi się tutaj podoba. Stronka też fajowa. Myślę, że będę zaglądał tu częściej niż myślałem.

  25. Adrian pisze:

    świetna strona. zajrzę od czasu do czasu

  26. Asia pisze:

    Super, oby tak dalej

  27. Asia pisze:

    idealna strona dla brata, lece mu ja pokazac ;)

  28. Bramy_Tychy pisze:

    Bardzo dobra stronka, wszystko git. Pozdrawiam

  29. Fantastyczny serwis :) Pozdrawiam serdecznie :)

  30. AdrianL pisze:

    Super strona! Pozdro

  31. darek pisze:

    Fachowa obsluga i ludze z ktorymi mozna sie dogadac;)

  32. Anna pisze:

    Super sklep w którym można kupić naprawdę świetne gry. I pisze to dziewczyna, która uwielbia grać :)

  33. natasza pisze:

    wspaniała strona, polecam ją wszystkim moim znajomym! Super! tak trzymać!

  34. Super księga gości będe musiał coś takiego u siebie zrobić , prowadź te stronę bo jest świetna będę częściej zaglądał.

Napisz komentarz


 



AUKCJE ALLEGRO



GALERIA